2020/11/22からの記録
- 田口雄一朗,2018,「社会科学の“認識論”」『相関社会科学』27巻,57-63.
2020/11/23 -
山元隆春. (1992). < Blanks> 試論: W・イーザー 『行為としての読書』 を読む . 日本文学, 41(4), 82-86.
-
井筒満. (1991). 読者論ノート (1): W・イーザー著 『行為としての読書』 の批判的検討. 文学と教育, 1991(156), 6-11.
-
井筒満. (1991). 読者論ノート (2): W・イーザー著 『行為としての読書』 の批判的検討. 文学と教育, 1991(157), 68-75.
-
井筒満. (1992). 読者論ノート (3): W・イーザー著 『行為としての読書』 の批判的検討. 文学と教育, 1992(158), 48-53.
-
井筒満. (1992). 読者論ノート (4): W・イーザー著 『行為としての読書』 の批判的検討. 文学と教育, 1992(159), 53-62.
-
井筒満. (1993). 読者論ノート (5): W・イーザー著 『行為としての読書』 の批判的検討. 文学と教育, 1993(161), 51-60.
-
井筒満. (1993). 読者論ノート: 6: W・イーザー著 「行為としての読書」 の批判的検討. 文学と教育, 1993(163), 70-79.
-
井筒満. (1994). 読者論ノート: 7: W・イーザー著 「行為としての読書」 の批判的検討. 文学と教育, 1994(164), 34-43.
-
井筒満. (1995). 読者論ノート (8): W・イーザー著 『行為としての読書』 の批判的検討. 文学と教育, 1995(168), 52-59.
-
井筒満. (1995). 読者論ノート (9): W・イーザー著 『行為としての読書』 の批判的検討. 文学と教育, 1995(169), 40-49.
-
井筒満. (1996). 読者論ノート (完): W・イーザー 『行為としての読書』 の批判的検討. 文学と教育, 1996(173), 58-71.
-
大石昌史. (1990). イーザーにおける 「相互-作用美学」: テクストと読者の 「相互作用」 の根拠としての 「空所」 と 「否定」. 研究, 8, 106-130.
2020/11/25 -
Keating, E. (1993). Correction/Repair as a Resource for Co-construction of Group Competence. Pragmatics, 3, 411–23.
-
Keevallik, L. (2010). Bodily Quoting in Dance Correction. Research on Language & Social Interaction, 43(4), 401–426.
-
Merlino, S. (2014). Singing in “Another” Language: How Pronunciation Matters in the Organisation of Choral Rehearsals. Social Semiotics, 24(4), 420–445.
-
Veronesi, D. (2014). Correction Sequences and Semiotic Resources in Ensemble Music Workshops: The Case of Conduction®. Social Semiotics, 24(4), 468–494.
-
Weeks, P. (1982). An Ethnomethodological Study of Collective Music-making. University of Toronto.
-
---- (1985). Error-Correction Techniques and Sequences in Instructional Settings: Toward a Comparative Framework. Human Studies, 8(3), 195–233.
-
---- (2002). Performative Error-Correction in Music: A Problem for Ethnomethodological Description. Human Studies, 25(3), 359–385.
-
Macbeth, D. (2004). The Relevance of Repair for Classroom Correction. Language in Society, 33(5), 703-736. Retrieved November 25, 2020, from http://www.jstor.org/stable/4169386